Min förebild

Att ha en förebild är jag rätt säker på att alla har, det kan vara sin favoritsportare, artist, djur, ryttare, familj osv. det är en person som man ser upp till och beundrar det han/hon gör.  Jag är väldigt rädd om mina förebilder och har väldigt många, både små och stora. Elin Vidberg är en som jag ser väldigt mycket upp till och beundrar allt hon gör, hon är en av mina största förebilder sen några år tillbaka. Allt som har med hästar och dess hantering att göra är hon riktigt duktig på, hon är väldigt ung men kan så enormt mycket! När jag red lektioner för henne så var det väldigt roligt, det hände saker hela tiden och jag lärde mig otroligt fort, en jätte trevlig,rolig och underbar ryttare.
Jag kan fråga henne om det mesta när jag behöver hjälp eller undrar över något, till och med över gymnasiet då hon har gått där jag vill söka och kan ge bra tips!
Ska kolla när hon tränar med unghästarna, det är jätte roligt så ska försöka kolla så mycket jag kan när hon gör det:)
Här är en video från Island på henne och en försäljningshäst, jättefina♥
Att ha en förebild är jag rätt säker på att alla har, det kan vara sin favoritsportare, artist, djur, ryttare, familj osv. det är en person som man ser upp till och beundrar det han/hon gör.  Jag är väldigt rädd om mina förebilder och har väldigt många, både små och stora. Elin Vidberg är en som jag ser väldigt mycket upp till och beundrar allt hon gör, hon är en av mina största förebilder sen några år tillbaka. Allt som har med hästar och dess hantering att göra är hon riktigt duktig på, hon är väldigt ung men kan så enormt mycket! När jag red lektioner för henne så var det väldigt roligt, det hände saker hela tiden och jag lärde mig otroligt fort, en jätte trevlig,rolig och underbar ryttare.
Jag kan fråga henne om det mesta när jag behöver hjälp eller undrar över något, till och med över gymnasiet då hon har gått där jag vill söka och kan ge bra tips!
Ska kolla när hon tränar med unghästarna, det är jätte roligt så ska försöka kolla så mycket jag kan när hon gör det:)
Här är en bild på Elin och Segull



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback