Mitt i natten-

Kikar på lite tävlingar och för varje klick så liksom pirrar det i magen, känslan av att jag kommer vara på banan så mycket det går detta år.. ganska skrämmande, med tanke på att folk kollar på en när man rider.
Har inte skrivit om detta i bloggen tidigare men om allt fungerar mellan mig och Frami så kommer vi kanske ställa upp på en lätt tävling i februari, men jag har vart så positivt inställd med honom sen första gången jag såg honom så det bara pirrar i magen och jag får ett leende på läpparna när jag skriver om Frami, han är helt underbar och speciell! Hela jag skiner upp, det är något med honom som känns så positivt, även fast jag inte känner honom så bra.
Iallafall så kommer vi nog rida en hel del lektioner för Frida, även en anledning till varför jag borde vara helt gaalen över att skon inte blivit påslagen än men jag känner mig väldans cool, ovanligt nog. Men det finns inget att skynda sig till när man bara kan använda den tiden till att mysa,pyssla och pussas♥ De förtjänar han.
Jag är inte mycket för tävling men efter min första tävling på forsen så tyckte jag att det inte var så farligt som jag trott, helt okej faktiskt!:)

Hoppas vi kommer iväg på nån iallafall:-)



Vilka tävlingar har du tänkt vart m på? :)

2012-01-03 // 19:06:14
» Elin

kunde inte svara på din blogg så skriver här ifall du kikar in igen. Odinn's vintertölt med Frami om det finns platser kvar, annars blir det en annan som ligger på samma datum:-)

2012-01-03 // 21:22:55

Okej, det är ju ridhuskamp i ingevallsbo, Avesta .. Har ingen aning om det är platser kvar men den är jag anmäld till iaf:)

2012-01-03 // 23:44:58
» Elin

Ja, den där du berätta om:-) Den lät kul, lycka till föressten!

2012-01-03 // 23:58:38

Tack, a juste de gjorde jag, du borde åka dit och fota(a)

2012-01-05 // 22:08:41

hmm..... min kamera är typ paj''/

2012-01-05 // 23:30:45

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback