Ródi♥

Idag åkte vi ut till Norberg, ca -14 grader!
Satt upp på finaste Ródi för första gången sedan sommaren 2010, han var lite annorlunda och lite stelare men det var jätte kul. Vi red först lilte inne i paddocken och sedan red vi ut och galopera och så, då vart han lite annorlunda och piggare än vad han var inne i paddocken:)
hehe han kändes inte riktigt som när jag red honom -10 men jag känner igen honom så väl fortfarande, så snäll och go!
De har gjort jätte mycket på gården sen sist jag var där, byggt en stor paddock och rundkorall. Gården är jätte fin och mysig. Pratade ganska mycket med Elin, skulle kunnat pratat och frågat om saker i timmar men så lång tid hade jag inte haha... Det var lite nervös ändå att komma dit fast jag känner dem sen några år tillbaka och jag känner även Ródi, jag är fortfarande jätte nervös och blir lite osäker i min ridning när ''nytt'' folk kollar när jag rider men det brukar släppa efter ett tag:)
Och hundarna träffade jag såklart också, lika glada och spralliga som vanligt! kommer ihåg hur mycket jag brukar gosa med de, lera följde med mig och Snerra och bada en gång... haha heelt galen;) sprang fram och tillbaka mellan mig och mina föräldrar.
Eva berättade att hon som köpt Snerra ( hon jag red den sommaren tillsammans med Ródi) ska säljas igen då ägaren ska avbelasta med hästar helt och hållet, hon va/är så fiiin den svarta hästen...♥
Jag&Ródi- sommaren 2010. Vad liten jag va xd Här hade vi vart ned till sjön om jag minns rätt...
Min farbror(som typ aldrig sett en häst, men som absolut inte är rädd) och min pappa var med den gången, så det är min farbror som tagit denna bild till hans gamla tjej i thailand haha!!


naaaw vad liten du var! glad för din skull(:

2012-01-09 // 22:12:31

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback