snart till stallet...

Vaknat till och från de senaste timmarna, så var väl på tiden att man gick upp.... Det har precis börjat snöat stooora och fina flingor, så mysigt så. Skulle beställa det där schabraket från Hööks, det stod att det fanns kvar i exakt den färg&storlek som jag ville ha... när jag väl skulle beställa står det att den inte finns kvar. Är så glad på Hööks just nu, ni ska bara veta:))
Ska väl börja dra på mig ridkläder och åka till stallet om en stund. Idag har jag ont överallt haha, kan knappt röra mig.

Hähä en ganska söt bild på två tokstollar^^


Exakt samma sak för mig, jag skulle få ett annat också men båda var slut, ja blev väldigt glad kan man säga...;)



Förresten ska du på några Ridläger i sommar?:)

2012-01-22 // 10:03:21
» Elin

haha;((



Ja, men har inte bestämt vart.....:)

2012-01-22 // 14:55:16

Okej, men kolla tävlingsinriktade hos Frida, det ska jag vara med på;p

2012-01-22 // 17:23:30

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback