Snerra Från Musö♥

Nellie skickade en länk på fejjan, hon hade hittat Snerra på annons. Har inte sett annonsen tidigare men Eva berättade förra veckan har hon ska säljas igen. Åh så härligt att se en bild på hur hon ser ut nu, eller ja, bilden var troligen tagen förra året. Hoppas minnena med henne sommaren-10 innan hon såldes lever kvar läänge. En super fin och snäll häst jag tyckte om sjukt mycket och jag lärde mig jätte mycket på henne!
Här är länken om någon är intresserad av finaste Snerra från Musö♥ 
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=573114
Jag har sett utanför en fölbox i stallet att det fortfarande står en stor och fin skyld på boxdörren ''Snerra från Musö'' sen är det en islandshäst brevid. De har typ gjort skyltarna i trä och "bränt" fast texten osv. :)
Bilder på mig och Snerra-2010♥ Jag älskar bilden när vi står vid ängen och skulle ned till sjön och plaska lite, gud vad mysigt de va. Hade med ena hunden och mamma & pappa gick med då....kommer så väl ihåg!


Tyckte jag kände igen hästen! :)

2012-01-18 // 19:58:22
» Elin

hehe;)

2012-01-18 // 20:23:52

Hej! Jag skulle bara tala om att Snerra inte ska säljas och fins i Karlbo utanför Avesta om du vill komma och hälsa på henne. :) Hon mår jättebra och tränas inför tävlingarna i vår. Kram Frida&Snerra :)

2012-02-28 // 20:07:31

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback