Svar

Svarar på lite frågor ställda utav Felicia, som blir länkad i varje inlägg today och kanske några dagar fram. Om du vill gästblogga här Felicia, så skicka till [email protected]

Tävlar du?:) (inom ridningen)
Ja det gör jag, har precis börjat tävla:) Min första tävling var på Forsen och kom då etta i fyrgång med Gordon. Vill dock komma ut på lite större tävlingar iår.
Favvo ras?:)
Islandshäst såkart!
Fux VS Skimmel?
Fux
Favvo glass?
Haha, mjukglass choklad/vanilj
Vad har du för mobil?
x-peria mini
Bästa bloggen?:)
Finns många, men http://dressyrmupparna.se/

Har någon i din familj en iPhone?:)
Ja, både mamma och pappa.

Är du mest lik din mamma eller pappa?;)
Jag är läskigt lik min mamma både uteende mässigt och i beteendet. 
Blondin VS brunett?
Brunett

Vad heter din skola?:)
Risbroskolan

Vad är ditt drömyrke?:)
Jag vill jobba med allt som har med hästar &gård att göra så det är ganska många "drömyrken" jag har.

Vinter med sol VS sommar med snö?:D
Vinter med sol! jag älskar snö och sol;)

Favorit plagg?:)
ingen aning

Gillar du hemkunskap?:)
Ja:)

Vad gillar du mest med ditt utseende?:)
Haha jag vet inte 

Hur länge har du bloggat?
Några månader

Säg ditt efternamn och förnamn baklänges?:)
nile nosskire


bra blogg :D

2012-01-18 // 16:00:21

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback