Taggad taggad taggad, är vad jag är!

Såg nyss när jag loggade in, blogg.se har bytt framsida. Kul med lite ny stil, riktigt snyggt vart det!
Äntligen Fredag, Äntligen Helg säger jag bara. Idag mår jag som sagt helt underbart bra, för jag längtar tills imorgon tills jag får träffa finaste hästen:)♥

Får låna min mosters kamera, så då kommer vi bli fotade utav Fanny förhoppningsvis. Så imorgon blir det barbacka, men om vi ska ut på åkern (om man fortfarande kan rida där, när jag red-2010 så fanns det en stor väg som ledde till sjön) skulle vara grymt kul att galoppera barbacka ute på en stor,snöklädd åker.... Om det blir bra bilder kommer någon hamna på väggen! hm... ja, jag får ta och prata med Eva ikväll:) Isåfall så får vi longera han lite så han inte blir så pigg.
Nu ska jag tänka på annat, ta och ringa några samtal och hoppas på bildbomb och massa roliga & intressant(?) inlägg imorgon! BTW, jag och bäste Nellie kommer ev. starta en blogg tillsammans, kommer fortsätta blogga här också då. Inga läxor har jag tagit hem, denna helg ska bli kul, chill & läxfri!!





Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback