tusen tack mina läsare!

Tack för alla fina kommentarer, det gör en så himla glad. Jag kommer inte vara så aktiv här på bloggen längre, kanske låter lite ologiskt med tanke på hur många läsare jag fått... men detta är för mitt eget bästa:)
Jag mår toppen idag, aldrig mått bättre. Men tar lite avstånd, kanske jag bloggar om något annat idag eller inte alls? vem vet, ni får hålla utkik!
Ni som följt mig länge kanske har hört talas om en häst jag red för några år sedan- Ródi- ska åka till honom någon dag framöver... åh vad jag saknat honom:)

Jag har haft redan från första dagen en dålig start på 2012, men nu ser det ut som att de kommer ändras... trots motgånger så känner jag mig så himla fri och glad idag, har inget att vara ledsen över och går stolt med huvudet högt:)
Hoppas ni får ett fortsatt gått år, detta är inte det sista ni hör av mig;)



sv: ja, vad kul!:D Hur länge har du ridit íslandshäst?:D

kram

2012-01-07 // 21:33:24

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback