Till salu///

Har massa saker i min Ridgarderob som bara ligger och skräpar, är för litet eller sånt som jag inte har användning för helt enkelt. så tänkte se om någon var intresserad av att köpa dessa för en liten slant, vissa saker kan ni få om ni vill då jag bara vill bli av med dem. Skulle annars vara synd att kasta saker som folk kanske vill ha användning av..

-Varseljacka storlek 160- helgul(reflex) och bra passform för ridning, varm och bekväm.
-brun padd med ljusblåa kanter
-ländtäcke, passar D-ponny - svart med bruna tjocka kanter och en tunn silvrig kant.
-ljus blått jacson schabrak- allround/hoppschabrak, vet inte riktigt storlek men passar nog c-ponny men har setat på en d-ponny. silvrig tunn kant löper längs schabraket.
-Sedan finns det massa ridbyxor

Vill du veta mer detaljer, storlek, färg, vilket skick det är, pris eller se bild- kommentera här nedan eller skicka ett mejl till [email protected]

Imorgon ska jag till stallet kl 11 & rida ut med Eva, antar att Rodi kommer ha krut i baken.... men då får han kruta på med ett nytt schabrak;)



aa precis jag ska söka till wången i år, vad kul att du också ska söka:)Du ska va med i eddashjältar eller?:)

2012-01-14 // 23:06:52

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback