Vanlig dag

Statiken bara går upp och går upp, riktigt roligt faktiskt! Imorgon blir det stallet, på fm. åker jag kanske först och förbrukar mitt pressentkort hos Lollo och sen blir det stallet... eller bara stall. Iallafall så kanske det blir några tidsinställda beroende på hur jag gör och hur länge jag blir kvar:-) Jobbat en hel del på designen men velar fram och tillbaka, ska lägga ut mig testblogg inom snar framtid så ni läsare får bedöma själva!
Det tar längre tid än vad man tror när man heter Elin och inte är nöjd med nått;)
På den väldigt väldigt suddiga bilden ser ni en utav unghingstarna som går runt med en pinne i munnen, kastar runt med den... men sen när en annan häst kom så tog han pinnen i munnen och sprang iväg i rusande fart med den andra hästen bakom sig så var ju bara tvungen att ta fram mobilen och ta ett kort med sämsta resultat. Men det såg riktigt roligt ut!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback