Vi kör bara på!

Ja, jag sa ju som sagt att jag skulle ha bloggpaus men det går helt enkelt inte. Hoppas ni inte förvirrar er allt för mycket;-) Det senaste inlägget är inget jag någonsin gjort, alltså ett "klagoinlägg" men blev så fruktansvärt besviken så nu får vi väl bara hoppas på att det kommer något som jag verkligen gillar! Hööks brukar ju ha bra smak.

I helgen ska det fixas mycket, Fanny min bonus syster kommer hit och på Lördag ska jag till stallet. Då förhoppningsvis - Kan inte lova er- så får vi med min mosters kamera, Fanny åker kanske med så då kan vi fota lite. Var hur länge sen som helst och känns som bloggen behöver lite fräschare uppatering.
På Söndag blir det ev. uteritt med Babsan& Birre, får se hur pigg Rodi är då:-)
Under helgen ska vi även fixa med Forsen, prata med Frida om uppdelning av pengarna osv. Förhoppningsvis ska jag rida på Forsen på måndagar, kommer rida på deras hästar då:) Kan vara skönt att variera lite, och deras hästar är helt underbara. Mina favoriter hitills är troligen Atli & Gordon, Atli kommer jag ihåg att jag inte gillade första dagen men fick lektion av Frida så sen dess är han helt underbar! Skulle haft han på tävlingen men han var redan upptagen...
Frida är helt otroligt duktig ridlärare, hon ser så mycket som man inte ens tänker på...

Ber om ursäkt för mina dåliga inlägg här på bloggen, men eftersom jag går i nian har jag fullt upp. Om jag inte pluggar inför NP, är jag i stallet och den lilla tiden jag har kvar går åt till kompisar vilket bli knappt 1 gång i veckan. Därför hinner jag inte sätta mig ned ordentligt och tänka igenom en massa inlägg, åsikter osv hur mycket jag än vill. Så är du islandshäst ryttare och gillar att blogga om intressanta saker (hästblogg) så får du gärna höra av dig, skulle vara så mycket lättare att blogga med någon!





Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback