Fölet har kommit!

Lite sömn, vaknat flera gånger av plingande på mobilen från Facebook, har en lista så när varje person lägger upp något plingar det i min mobil... Inatt vid 12 tiden, fick lilla Stjörnudis ett sto- Leva från Karsbo Gård. Grattis Stjörnudis till fölet å grattis Elin V som blivit "mormor" ;-) Kunde knappt sova när jag såg bilderna då jag strax ska till stallet ( därav den suuuuper tidiga uppdateringen) och kommer få se den lilla klutten. Tog så lång tid efter att Hettas föl hade kommit som jag hann se den, så är verkligen glad att fölet bestämmde sig för att komma ut inatt:-)
 
Vakna klockan 5, pappa slutar nu så när han kommer hem åker vi direkt så åker jag med Eva och comp. till Romme för att kolla på SM. Tess våran lagledare i Lag-SM tävlar femgång idag, deras klass startar 08.00. kuulkul
wellwell, update maybee kommer under dagen, om jag orkar. Ha det bäst!
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback