Hellu beauty

Solen skiner, äntligen lite sommar.. Har fått tillbaka mitt super mega dåliga självförtroende som ligger där och trycker, har bestämt mig för att när det går dåligt ska jag stanna upp, ta ett djuuupt andetag och tänka att vi fixar det. När det går mindre bra flera dagar i sträck så trycker den där knappen där det står självförtroende på, jag vet att jag kan, det vet jag. Får inte ställa för högra krav på mig själv och allt annat.
 
Min dag började tidigt, mot möte och som var typ en kvart ( kändes lite onödigt att gå dit, men ju klokare dessto bättre). Resten av dagen ska jag ägna åt att rensa hjärnan, kanske städa och göra lite annat som behövs.
Ska väl ta och beställa lite kläder, eller så väntar jag till jag jobbat klart min heltidsvecka så åker jag på en roadtrip, shoppingshoppingshopping untzuntzuntzuntz:--)))
 
Fick bli en sommrig bild på Fia.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback