Lag-SM 2012

Sitter och kollar inne på Lag&JuniorSM 2012 hemsida, kollar startlistorna och det som lagts upp. Som det ser ut nu så startar dem med T5:an vilket jag och Roddan ska rida, och sedan är FS3(show) sist om man bortser från lag showen. Tycker jag låter bra, då har man tid på sig:) Så taggad och tror det kommer bli super kul. Nästa vecka (v. 27) kommer jag inte vara ute i stallet nästan något, har jag tur kommer jag ut på ett eller annat sätt då min mamma och lillasyster fått för sig att va i husvagnen hela veckan..
Men efter det, då äre bah kö!

Här är första och sista startlistorna, dem rödmarkerade är några från Edda lagen (båda), som är på samma "papper", haha orkade inte beskära så gjorde sisåhär ist... Taggar, snart;)
 
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback