Lilla underbara, Bästa Rodi♥

Känner sån saknad och får så dåligt samvete när jag och Rodi tar "vila", nu har säker Rodi fått gått nån dag han å men jag saknar han så sjukt mycket. Känns som jag bara dumpar honom, men nån gång lär man semestra. Kan inte föreställa mig hur det kommer bli när jag flyttar! Vill bara smuggla med honom i en jättestor reseväska och hoppas på att ingen märker något, så jag kan pussa på honom varje dag innan jag ska gå och lägga mig, och pussa på honom varje morgon när jag jag vaknar. Det finns bara En Rodi, det finns bara en som honom. Kan nämna MINST tusen bra saker med honom, Minst tusen saker som gör han unik, speciell, bäst och som gör han till en riktigt snäll och omtänksamkille. Kan skriva en hel bok om bara Rodi, men då skulle jag inte kalla detta för en blogg dessvärre;-)
 
När jag flyttar ska jag bara ta med det bästa från Rodi, och komma ihåg att vår resa ALDRIG kommer sluta när jag flyttar. Kommer hem emellanåt, och då kommer jag vara ute i timmar och troligen även denna vinter som kommer rassla tänderna mot hans varma päls, frysa ihjäl?. Men förhoppningsvis så har snön inte anlänt då, haha. Vi har hunnit med så mycket på dessa månader, tävlat, vart med på lag-sm uttagningen(lag-sm i augusti med bästa laget/lagen), åkt iväg på träningar, och vart på framsidan av islandshästen. Det konstigaste är att vi hunnit med att hoppa omkull, var så jäkla orolig, men inte en enda skråma hoppade han en hel bana dagen efter mot c-ponnysar. Det är sånt som gör att han en stjärna, fast han faller så står han upp och är starkare:)
 
Har sett att jag egentligen faktiskt har väldans-mycket- filmbrist på oss, och bildbrist också för den delen. Vi har några filmer men kan inte påstå att dem är av bra kvalite, man kan ju tro dem är filmade på stenåldern. Bilder har vi såklart, men man får aldrigaldrigaldrig nog utav bilder på dem käraste!
Sitter här i natten, påväg mot morgon och skriver denna text som både är sorg och glädje. Har bestämt mig, kommer tvinga ut någon med till stallet i helgen (Bilen kommer på fredag!!) så ska den personen fota och filma. Har värsta tankarna i huvudet hur jag ska göra, kommer bli en sån fin film! åååh, lite snyfft feeling bakom skärmen:') 
Bästa Rodi, vi tar igenom dessa veckor som är kvar med glädje och kärlek, Du är den första hästen som satt sig djupt hoss mig och som jag verkligen aldrig så länge jag lever vill förlora... vill aldrigaldrig att den dagen ska komma. "En jätte bra film är bättre än flera dåliga"
 
Nu vart det värsta poesin här va, haha inte likt mig men sprudlar av glädje, vill till stallet! 

 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback