Ridbyxa Hööks-tidsinställt

Var in och kollade inne på Hööks, vilket var ett tag sedan. Jag har hur mycket saker från Hööks som helst, köpte nästan bara ridkläder därifrån men nu på senaste tiden så har dem "sussat till", det försvinner mer än det tillkommer. Kan ta hur lång tid som helst innan dem införskaffar sig nya saker, vilket jag tycker är tråkigt men när det väl kommer så är det snyggare produkter m.m men dem införskaffar sig alltid i små skalor. Och istället för att hela tiden fylla på toppar/tröjor- sortimentet så borde dem göra tvärtom och lägga till lite ridbyxor tycker jag;-) 
 
Behöver ett par nya ridbyxor, har tittat på dessa två, helt olika varandra:-)

Ridbyxa Helskodd Calabria CRW®

679 Kr 

"Ridbyxa med stretchig lycra i benslut för bästa komfort i stöveln. Dekorerad med Swarovski-stenar. Beninnerlängd ca. 69 cm i damstorlek.
58% bomull, 34% nylon, 8% elastan."
Klicka på bilden för att komma till sidan:)

 
Dessa John Whitaker ridbyxor har jag även tittat på, men då tycker jag det är snyggare med marinblått:-)

Ridbyxa med LOGO från John Whitaker

Marinblått
749:-
Klicka på bilden för att komma till sidan..

 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback