flöt på ganska bra idag:)

Har hunnit med en hel del idag sedan klockan 7 imorse, trodde klockan var 6 på kvällen så tänkte slockna framför TV:n, så trött är jag;) Såg att det kommit ett litet fölhingst på gården som ägs av Lena, Grattis! Åker ut till stallet på Söndag.
 
Har vart iväg och handlat, och hunnit gjort en massa idag. Ikväll blir det att vara med kompis, sen ska jag bara ta det lugnt... Pappa har beställt nått åt mig som han VET att jag kommer bli glad över, gissar på en iphone;) 
Jätte jobbigt, har typ inga bilder.. känns som jag redan visat er alla..
 


Har inte alls med inlägget att göra men har du gjort din bloggdesign själv eller köpt den? :)

Svar: Jag gör alla mina designer själva, håller på med en ny just nu:-)
elin eriksson

2012-06-29 // 22:45:19

Aa okejj :) Hur mycket skulle du ha för en design ? :)

Svar: 120:- för heldesign:)
elin eriksson

2012-06-30 // 14:19:59

Aa, vi får se. Kanske ber om en design snart ;)

2012-06-30 // 19:48:52

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback