Járnhestur Vår: A-final!

Blev att rida en A-final idag i T5:an, låg etta igår. Stressade ihjäl mig då det var jag nästa och jag hade knappt sadlat, vi kom precis så vart tajt med tid och han knappt rida fram. Inne på banan så var det tungt och blött, men jag tyckte det gick hyffsat bra ändå, behövde mer aktion men log och var glad under hela ritten för kände mig så otroligt stolt och nöjd över att ha kommit såhär långt. Bytte varv och då rider man kort tempo på kortsidorna och steglängsökningar på långsidorna, han rollade ingenting, endast nått steg när vi skulle sänka tempot. Riktigt duktiga var vi!
Vi fick bra poäng och slutade på en andra placering, fick 4.0 av en domare som avgjorde poängen, men så SJUKT stolt och glad över placeringen, var ändå våran första RIKTIGA tävling och vi hamnade så bra.
En trött Rodi och Elin kom hem sen;) Nu ska vi kika efter stipendium

Kikar efter lite andra tävlingar nu, ska anmäla mig till Járnhestur KM men det är långt dit och har redan börjat på Wången (ev) då, så kollar om det finns några i sommar. Klart vi skall ut då!
Nöjda ekipage efter T5:an, en fin blå rosett. Fick lite andra priser också, se bild under.
Andra plats i A- finalen<3 bästa hästenJarnhestur V&aring;r, andra placering i A-finalen i T5. Detta var vad vi fick, h&aring;ll utkik p&aring; bloggen efter bilder och ev film:) duktiga h&auml;st, &auml;r s&aring; n&ouml;jd och stolt<br />
!!!!!


» Clara

Grattis! :D

2012-06-17 // 22:10:13

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback