Mer av mig idag ser ni inte;) wööö slutar nian!

Loggade in på bloggen för några minuter sen och det första jag säger rätt ut " men vafaaaan!" fattar ingenting av den nya funtionerna, kan dem bara sluta göra om? hittar ingenstans och det är bara en enda stor röra!
Ska till skolan vid 9 tiden iallafall, då blir det sista dagen som nia och vi kör Os i skolan. Efter de ruschar man hem, fixar sig och drar ned för att träffa alla nior där vi får betyg, pratar och lite sånt i nån timme sedan kommer resten av typ alla 7&8:or.

När allt de där är klart så drar vi till Norberg, så mer bloggning än detta från mig idag... kommer det Inte å bli för idag slutar vi nian!! whopwhop!!
Idag slutar jag nian, wööö!!
Os, galan och efter det drar vi oss ut till Norberg..



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback