SOMMARLOOOOV

Igår var det sista dagen i grundskolan, nästa gång jag sätter min fot i en skola är förhoppningsvis nere på Wången. Vi åkte till våran kompis i Norberg igår, jag och mina killkompisar kom hem vid 2 tiden, hade ont i fötterna, i huvudet och slocknade direkt haha..
Kommer sakna min klass så grymt mycket men vi hade verkligen en jätte  kul och fin kväll tillsammans, böla ihjäl mig när jag berättade att jag troligen ska flytta. Alla ska gå kvar i Fagersta, pendla/flytta till Västerås och en till Avesta och så lilla jag till Jämtland... 56 mil fråm mina vänner. Kommer sakna alla så grymt mycket men allt jag vill är att gå på Wången. Buhu, nej nu ska jag njuta av mitt HÄRLIGT LÅNGA sommarlov, vara med kompisar, rida och pyssla med hästen och ha det så jäkla kul innan dagen kommer!

Ska ut till stallet efter lunch idag, packa iordning och fixa allt inför tävlingen imorgon, blir nog en skritt tur också i det fina vädret. Han blev riden igår så vi tar det lugnt idag och kollar igenom lite och sånt. Är inte så nervös än, det enda jag är osäker på är steglängdsökningarna, det jag MÅSTE tänka på är att vi behöver inte ha värsta grymma ökade tölten, utan det är hur stor skillnad det är från kort till steglängdsökning det är, så satsar på jätte jätte kort tempo tölt och försöka hålla i det!:)



Svar ;
Tack för tipset ;) Ska tänka på det :)
Lycka till på lördag med! :D

2012-06-15 // 11:35:01

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback