Packningslista

När jag åker iväg skriver jag ALLTID upp en packningslista, oavsett om jag har häst med mig eller inte. Såhär kan den se ut tex när jag ska tävla nästa vecka.

Rodi:
Sadel
träns
padd
schabrak
grimma, lädergrimma, grimskaft.
2 hinkar

krubba
sadelbock
lätta & tunga boots
borstar mm
saltsten
Papper, pass mm
Fleece&bomullstäcke
Transportskydd
mm

Elin:
Ridbyxor vita + extra
shorta
kavaj
ridstrumpor
ridskor& stövlar
Hjälm
Dressyr spöt
Glatt leende
mm

Det är typ det viktigaste, eller ja det som jag kommer på nu. Har säkert glömt något men på ett ungefär. Älskar att skriva packningslistor och göra iordning massa, putsa och göra sakerna samt Rodi fina!:-)
Brukar ofta fixa allt dagen innan om man skall åka tidigt, ha transport och allt redo så det bara är att borsta och lasta.




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback