bara 2 lektioner kvar...

Idag blir det som sagt stallet efter skolan, ska nog ta med mig kameran och fota nån ny bild på Rodi, var ju ett tag sen. Är nog skönt för kameran att vila och ladda upp sig igen. 
Han har stått inne inatt, det var nog svalt och härlig där nu när värmen börjar ligga på och myggen träder fram. Usch, jag hatar mygg, det är det värsta som finns! Vill att demI ska dö ut, det är de enda "djuret" som jag inte kommer på vad det gör för nytta. Allt i livet som är levande har ju någon funktion eler nytta i livet, men myggor?!? Dem bara finns där och suger vårt blod, nej usch.

Han hade fått skrittat ut igår, det uppskattades nog från honoms sida, så idag blir det lite mer motion är bara att skritta. Idag tar vi nog och töltar lite på vägen också:) Det är bra underlag där, men det kan dock vara mjukt i kanterna fortfarande, men i sommar kommer nog hela vägen vara jätte bra tror jag, eller ja, får vi hoppas.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback