Gratis Bloggdesign.

Blir så glad över era fina kommenterar, kul att några läsare visar att dem har vart här genom att "stämpla in sig" med en kommentar;)
Just nu har jag blivit klar med min fina kompis Linneas bloggdesign, det tog sin tid men nu är den i alla fall klar, vill du se hur den ser ut så klickar du HÄR.

Vill du också ha en gratis bloggdesign, en header eller bara hjälp med enstaka saker som ska "rättas" till på Din blogg, skicka iväg en kommentar med namn och vad du vill ha tex bloggdesign osv. Glöm inte att skicka med din bloggadress så jag kan nå dig. Du läggs på listan, i kommentaren jag skickar till dig på DIN blogg kommer stå mer info hur du ska gå till väga och vart du ska skicka allt till, samt vilken "beställnings nummer" du ligger på.


» Emma

Åhhh jag vill gärna ha en bloggdesign/header bara :D

asså jag vet inte riktigt vill gärna ha kvar färgen som bakrund liksom om du kunde göra en bild eller ngt? :D

2012-03-01 // 23:51:02
» Emma

Sv: Nu har jag skickat! :D

2012-03-02 // 12:50:00

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback