stallet♥

Vid den här tiden borde jag vara ute i stallet, har gjort lite tidsinställda som kommer under förmiddagen. Kommer nog inte rida i paddocken idag då den troligtsvis kommer vara väldigt mjuk. Det gick ju så himla bra att rida på vägen sist, kom lite glädjetårar nästan för det gick så bra! Hoppas på att tölten går lika bra idag, det skulle vara pricket över i ♥


Svar: Tack så jättemycket Elin! Vi blir så glada när vi läser positiva kommentarer om vår blogg :D

2012-03-18 // 15:26:05

Hejsan! Du hade nyss ett träningsprogram fr ngn kommer ej i håg namnet...har du tagit bort det? Jag har medel till dina stövlar du kan prova det, finns i stallet i min vita låda.kolla där om jag inte är i stallet,ett jättebra fett som man smörjer läder medKram

2012-03-19 // 22:38:02

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback