beslutsångest, imorgon rullar vi till v-ås!

Har beslutsångest. Mina ridstövlar är typ förstörda, stövlarna har sugit åt sig smutsen och efter mycket om och men börjar jag sakta ge upp. Går inte att få bort smutsen! Ramlade av för ett tag sen och landa i sanden, så dem var sandiga där nere så jag gjorde rent direkt efter, men det gick inte bort. sen dess har jag verkligen försökt flera gånger att få bort det. Good luck.
Fick tips idag från Lars & Kicki, att jag ska köpa grönsåpa och ha på det med lite ljummet vatten, sen låta det torka och efter det ha på lädertvål. Men att jag nog lär "skubba" many times... Hoppas jag kan rädda mina vackra stövlar.
Annars får jag köpa nya imorgon och köpa det viktigaste i klädval. Eller så köper jag många saker och försöker rädda mina stövlar.
Som det ser ut nu har jag beslutsångest, men kommer troligen shoppa loss på Hööks imorgon och köpa så jag kan rädda mina stövlar. Jag ger dem en chans för så snäll är jag:)
Haha beslutsångest nr 2. Har massa saker att välja på, varför finns det så mycket saker?:(((( Vill ju ha nästan ALLT. Jaja, får se vad som kommer med hem imorgon.


Sv: Nja kanske inte, men farfar vill inte skjutsa så långt.. och mamma kan inte dra med våran bil eftersom det blir för tungt för hennes körkort:(

2012-03-23 // 15:51:17

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback