Forsen- Isbjörg

Datan krånglat men nu så funkar den igen, bättre sent än aldrig;)

Hade Isbjörg idag och vi red ut, hon har nog blivit en utav mina favoriter helt klart.. Pigg, godhjärtat, glad och lyhörd, hon var mitt emellan allt och med en glad häst medföljer en glad ryttare såklart. Så sjukt kul det var att rida ut, vi klättrade, töltade och flytta för skänkeln, hoppa över alla träd som var i vägen, och red över forsen som förövrigt var väldigt mycket vatten i. Haha Nellie red över som lite draghjälp för Frida (våran ridlärare), när hon var halvt över så helt plötsligt kör Fridas häst bomben och ser ut att - som jag säger det- " ta Nellies häst bakifrån" man ser ett stort vattenmåln och en nöjd häst som springer upp då det är en sanduppförsbacke direkt efter. HAHAHAH såg så jäkla kul ut, höll på att döö, Isbjörg är inte så stor så halva jag var i vattnet x) Bäst av allt- dagen bjöd oss på UNDERBART väder!

Ingen bild, så får blir en på mig och Rooodi♥
Jag & Rodi, Lag-Sm uttagning på Forsen. Stannar Ev över natten






Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback