Forsen, vildur

Idag hade vi en riktigt riktigt rolig lektion. Vi hade TREC/ trail övningar, det var 11 stationer runt paddocken, ovalbanan osv. Dem testade vi på lite, jag red för första gången på söta Vildur. Han var ju så liten, kändes som jag skulle nå fötterna i backen! Kan säga att det var så grymt kul, vi hoppa några hinder, slalom, och massa roliga övningar. I slutet tävlade vi lite mot varandra, jag och Vildur kom etta i våran grupp. Sedan ska dem ha som ett "TREC tema" med alla ridgrupper denna vecka och se vem som vann av alla grupper:) Kul.

Är jätte nervös, på Fredag är det Lag- SM uttagning med bästa edda lagen, sjukt kul! Och den 20:onde åker jag upp till wången, pirrigt..



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback