FS3&T5!

HOME SWEET HOME?
Igår var det Lag-SM uttagning, jag och Rodi packade oss ned till Forsen. Alla som jag hann se såg det ut att gå jätte bra för! Jag och Rodi startade våran första tävling tillsammans, FS3 & T5.
Vädret var förjäkligt, fick träna på showen i spöregn men när det var våran tur så gick sken det upp lite. Var lite nervös men själva programmet satt hur bra som helst, det började bra tills vi fick avsluta mitt i för nån domare inte visste att vi hade börjat.. haha. Jag är sjukt nöjd över våran prestation, var jätte kul och sjukt nöjd över poängne vi fick!

T5:
Skrittade endast fram så han skulle vara extra pigg, väl inne på banan kom han fram i en sån snygg kort tölt. Kändes jätte bra. I steglängdsökningarna så gick det okej, han rollade lite på en långsida och det var synd att vi inte fick fram den riktigt ökade tölten. 5,5 för kort tempo och 5,0 på ökad. JÄTTE STOLT, speciellt över den korta tölten då det inte har vart hans bästa grej om man säger så.
Imorse när jag vaknade fixade vi lite och så red jag igenom T5:an igen för att se om jag fick fram den ökade tölten ordentligt... På väg mot långsidan och RUSCHAR hur jäkla fort och snyggt som helst! Jag och Nellie bah Woohooo:-) Nästa gång i T5 ska vi få fram det riktigt ordentligt!:))
Nellie tog massa bilder som förmodligen kommer upp, TUSEN TACK Nellie för ALL hjälp!!

Mobil bild från igår, tränade lite inför showen... i spöregn!!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback