Keep going strong

Just nu känns livet så underbart, det känns så jävla bra!

Rodi har gjort så mycket för mig, lärt mig så mycket och vi har verkligen hittat varandra, både varandras styrkor och svagheter. Vi har sett varandras bästa och sämsta sidor, vi lär varandra saker och gör allt tillsammans. Rodi är så himla underbar, har ALLTID kännt från 2010 att detta är en häst som kommer ligga mig varmt om hjärtat, än idag kan jag säga detsamma. Han är en sån gentleman och charmör, så stark och bara att få hans förtroende är en sån otroligt stark känsla.
Tack hjärtat för allt du gör för mig, tack för att du finns, tack för att du är så speciell. Du är den enda hästen som verkligen har satt sina spår hos mig, med bara positiva minnen, keep going strong!

Några utav mina favoritbilder i repris på oss♥




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback