Strålande dag♥

Skrittade ut en liten sväng med Babsan & Sussie idag, blev en lugn tur då dem blev avmaskade igår. Har packat ihop grejjer och donat i stallet, rengjort inprencip allt men dock inte smörjt sadel + träns som skulle bli gjort denna vecka. Men tror inte det hinner torka, får göra det när jag har tid någon annan gång.
Sen var det bara hem och börja packa mina saker, jag & Rodi åker till Bästa Tess imorgon och tränar och träffar trevligt folk. Blir kvar där över natten och kommer nog inte hinna blogga imorgon, ev på förmiddagen från skolan.
Vi är taggade, var ju så sjukt kul sist så hoppas denna gång blir detsamma:)
På Lördag åker Sussie till Island och jobbar som polis i 2 månader( om det var 2?), ha det så jäkla bäst nu och handla mycket, ses när du kommer hem!

Fick ett jätte "häftigt" och grymt erbjudande idag, ser framemot det och det är 99%säkert att det blir av, så bara att hoppas. Dock tänker jag inte avslöja något ännu, bara mina närmsta som vet, eller ja, dem som står mig "kärast":-)
Bjuder på en strålande vår - maybee sommar?- bild.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback