Tisdag= inte mycket händer här heller

Veckan ser ut som så:
Måndag- Forsen, avslutning
Tisdag- Träna
Onsdag- Stallet, träna i paddocken
Torsdag- Stockholm igen
Fredag- Ledig, Ev stallet
Lördag- Jobba och fota på Edda tävlingen, stannar över natten
Söndag- -ll-
Lite Rodi denna vecka, men han dör nog inte, har blir riden av en annan tjej några dagar också:) Bra att han får röra på sig. Idag blir det träning, ska simma och ev springa... måste tydligen hålla igång nu när jag väl börjat, haha.
Ska sätta mig ned och göra lite tidsinställda, för imorgon blir det stallet direkt efter skolan och kommer hem sent, ska dra igenom programmet en gång och sen lite dressyr för min och Rodis del. Nu har vi ridit ut och "slappat" ett tag, nu är det dax att träna inför nästa vecka också:)
Bildbrist har jag oxå, därav bilder i respris.
Älskar bilderna från showen, vi hade så jäkla kul!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback