Nu taggar vi Rodi, HAHA ;)

Risbroskolan har varje år den sista veckan något som kallas för OS, där det är massa aktiviteter osv. Varje klass representerar ett land. Iår har dem lagt till ridning- hoppning & jag och Nellie ska såklart komma med islandshästar, dem enda dessutom;)
Jag ska ta med mig Rodi dagen innan till Hedkärra, till hennes farfar och ha honom där över natten för på Fredag morgon är det hoppning i Hedkärra så då rider vi in till ridskolan, ska bli huuur kul som helst! Dels för att vi är dem enda med islandshästar och sen om jag och Rodi kommer igenom en hel bana, han tycker om att hoppa.
Det är alltså nästa vecka den 8/6, haha TAGGAAA! kommer gå så bra så;) just a fun game



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback