1 timme på gymmet avklarat!

Ikväll har jag gymmat med Bella, vart lite över en timma vilket kändes super bra för nu kan vi börja köra lite mer. Dem första gångerna vart ju lite lugnare gympass i ca 40 minuter. Började inte på cykeln den här gången utan fick bli på springbandet, powerwalk och sedan övergång till lite springning innan det blev styrketräning. 
 
Vi har ingen direkt magmaskin vilket är tråkigt, så då får man hitta andra övningar. Tränade ben och armar som vanligt och mycket skratt vart det med Bella, har man en bra vän att träna med så blir det riktigt kul och man vill bara fortsätta att nå sitt mål!
 
Heta magövningar skulle jag säga är Plankan, situps både rakt och åt sidorna. Jag har bestämt mig för att även fast jag inte gymmar så ska jag varje dag försöka göra situps eller plankan, det kan man ju göra inprensip när som helst då man inte behöver några redskap.
En bra sak också som "tränar magen" är att skratta mycket, så se till att skratta varje dag;)
 
Bilden längst ned påminner lite om mig, känner mig precis såhär just nu AHAHA!!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback