Brasan i ridhuset

Red brasan idag igen i ridhuset, longerade innan och då var hon inte lila pigg som igår och bara låg på. Försökte få henne i trav på stora C volten men fick bara pass hur jag än gjorde, försökte även göra det som ullis visade mig när Julle inte ville trava men inte det funkade heller. När jag väl fick till den, dock inte många steg, kände jag mig ändå nöjd och avslutade:) sånna här dagar när det är så dåligt väder( eller det började regna när jag gick ut ifrån ridhuset) så är man glad att man har ridhus, speciellt när hästen inte har vinterskor heller och det är halt ute:-)

Strax ska jag ner och gymma, drar ned Bella också. Var påväg igår men var så många där nere så kollade på skräckis med gänget och sen vågade man inte gå ner själv... Haha!




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback