Kvällspass vecka 2

Då var vi inne på vecka två, dagens träningspass blev lugnare än vanligt men det var väl behövligt för både mig och Bella. Det var jobbigt kan jag säga, så en stund på crossen som uppvärmning och sedan styrketräning. Eftersom jag har problem med mina leder så fick jag en liten spark idag att springa mer och styrketräna mindre, mina händer tycker jag tränar med vikter för mycket. Men är väldigt stolt över att ha klarat en vecka utan att mina händer gett vika:) Undra vad min läkare kommer säga, om jag ska fortsätta med händerna och som jag tränar eller om det blir crossen, cykeln, springbandet och ben som gäller.
 
Plankan har blivit liten som en standard, idag orkade vi dubbelt så mycket som vi i början orkade. Vi blir mer uthålligare rättare sagt. Har inte riktigt motivation till att skriva längre inlägg än så här om träningen idag, det var väl mer än vad det kunnat och just nu känner jag att klockan är dush och lägg-time. Hänt så mycket idag som min hjärna(lilla hjärna) måste få in, man blir trött av att göra så mycket saker på en dag:)
 


Vi ska skapa en topplista för islandshästbloggar baserat på statisitk mm. ALLA med islandshästblogg går in och skriver sin mailadress i detta inlägg. Hade hjälpt oss i jakten på att samla ALLA islandshästbloggar oerhört mycket! http://tennisryttarna.blogg.se/2012/november/sveriges-storsta-islandshastblogg.html#comment

2012-11-14 // 09:29:29

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback