Laufey & Rodi

Inte blivit så mycket inlägg som jag tänkt, kan inte beskriva hur otroligt trött jag vart! Längtar lite tills jag kommer hem till värme, hur kul det än är här:-)

Idag har jag ju ridit Laufey ( tror hon stavas så ), en häst som föll mig i smaken. Lite envis och vill gärna springa ifrån arbetet, tar i bettet och upp med huvudet som en antilop. Riktigt rolig tyckte jag eftersom man fick sitta och arbeta, vara lätt i handen dock väldigt bestämd och när man väl fick igenom det man ville så tölta hon otroligt fint i ganska låg form. Så henne ska jag rida imorgon också!:)

Trodde först inte att ja skulle gilla henne efter Fridas beskrivningar men nu när jag fått en egen uppfattning så äre "i love it" haha!!

Red Rodi ordentligt i paddocken också, gick så grymt bra! Korta tölten var så himla fin och önskar att den känslan fanns där varje gång:') han är bäst "min" pojk<3




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback