Maja & Yrpa

Var överglad igår att jag fick hålla i kameran så mycket, fick hålla på med dem två absolut bästa sakerna jag vet. Hästarna & Fotografera, så att kombinera det känns alltid lika bra:) 
Har några kvar som jag aldrig hann fota igår, vart lite tajt med vädret, men tyckte det höll sig riktigt bra i slutet ändå. Idag startar vi första praktik veckan, den kommer vi ha här på Wången, spännande och se vad vi ska göra...

Älskar att blanda svartvita bilder med färgglada bilder i ett inlägg, speciellt när man inte kan bestämma sig. Vissa bilder "klär" sig sjukt bra i svartvitt - och jag som älskar de- och vissa i glada, sen kommer dem här bilderna som man kan trixla hur mycket som helst med utan att bestämma sig;) Förutom att fota så är redigera riktigt roligt, när man har tid och verkligen sett framemot att fixa bilderna, då är det som roligast! Men man måste vara försiktig med att inte överredigera dem, alltså inte sägga på för mycket exponering, ljust, skugga eller vad man nu lägger till.
 
Maja Hedin med sin Yrpa
 


» Lina

Vad heter hästen mer än yrpa? Tycker att jag känner igen henne :)

Svar: Hej! Jag vet inte riktigt, det är Maja Hedin som äger henne och dem tävlade SM i somras, kanske säger något?^^ annars vet jag faktiskt inte:)
elin eriksson

2012-11-19 // 10:22:41

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback