motivation osvosv.

Vad är det egentligen som får mig att sitta här på andra sidan skärmen och ägna timmar åt bloggen, jag menar, du som läser detta kanske inte ens har någon aning om vem jag är. Det krävs timmar, tusentals tankar, motivation och allt vad det nu innebär för att skapa endast en bra text ( om den ska handla om nått väääldigt igenomtänkt vill säga). Slå ihop allt till ett och kolla hur mycket man verkligen ägnar sig åt att "göra andra nöjda" samt sig själv med bara lite text, bilder och kanske nån video.... så tillbaka till frågan, VAD är det som får mig att fortsätta göra det jag gör?
 
Det som driver mig till att fortsätta blogga dagligen är för att min vardag just nu är så inspirerande och sååå händelsefull, det händer nästan alltid något, vilket resulterar till att man har något intressant att komma med. Jag bloggar inte bara för att jag tycker det är roligt att skriva och göra designer utan för att folk faktiskt läser Min blogg och tycker att den är läsvärd, ni läser ju i stort sett om mitt liv och vissa har följt mig sen start. Det kallar jag otroligt! Fick ett mejl här om dan från en läsare som följt mig sen ett år tillbaka, skrev så fina saker och hur jag utvecklas inte bara med hästarna utan också som person, det värmde otroligt mycket och då känner/ser man verkligen Varför jag vill dela med mig utav det här.
 
Dem senaste dagarna har statistiken bara ökat och ökar vilket jag tycker är jätte kul men jag tror också för att jag ändrats som person vilket medför en förändrad blogg, det vill säga att inte bara iphone bilder med texten "nu gör jag det här, ska snart göra si och så sen gör det och hinna med det här"... kan förstå att det är ganska tråkigt. Så förstår verkligen inte varför folk gör en sån stor grej om det här med att "blogga utan statistik" om ni fattar, för det är ju MYCKET roligare när folk faktiskt läser just sin egna blogg:)
Nu har jag som en ny start men ny design, mer utvigda inlägg och det roligaste är att jag nu gör ett "projekt" samtidigt som jag gör en utmaning to my self som handlar lite om kost&hälsa, mycket om träning:) Super kul!! 
 
Kan ju säga såhär, hade en bloggare 5 läsare per dag skulle man inte få motivation att blogga, det kan ni ju hålla med om, eller hur ser just du på det här? Vad är det då för vits att bara skriva och skriva och skriva utan att bli sedd utav några? Men om du har vi säger 200 läsare per dag så finner man ju en extra anledning till varför man vill det här. Just nu känner jag att jag vill ge inspiration till andra genom min blogg, finns så många nya portar att visa som jag vill dela med mig utav. Så detta blev alltså en väldigt lång "history" om varför jag får motivation till att blogga med massa tilläg kan man säga, haha.
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback