Praktik hos Frida:-)

Packat ihop mina saker inför praktikveckan hos Frida Lindström på Forsen, red där några månader innan jag flyttade till Wången. Frida har lärt mig så otroligt mycket och min sits har klart förbättrats när jag började där, så ska bli kul och höra vad hon tycker om den nu. Under ettan på Wången är det mycket sits och inverkan, och jag känner själv att jag utvecklats så mycket med sitsen och i hela ridningen, ska bli så kul att visa henne:)
 
Ser alltid framemot att komma till Frida, började rida för henne genom att jag praktiserade där för nått år sedan vilket jag aldrig ångrade en sekund! Var så grymt kul och fick se när en unghäst fick ha på sig sadeln för första gången, till att i slutet se Frida & Sanna sitta upp, så häftigt och kul att se vad det blitt av honom nu. Han står ju kvar och är en utav dem hästarna jag fastnade för lite extra för eftersom han sticker ut lite i mängden. 
 
Skulle åkt till stallet för nån timma sen, men nu skule mamma träna så får vänta tills pappa kommer hem ifrån utbildningen så får jag stressa satan i stallet... packa ihop allt, det är tur man har en nu mera "häst intresserad pappa" som alltid står till hands och hjälper:-) 
 
Vet inte hur uppdateringen kommer se ut, tror jag tar med mig våran gamla dator sen visar det väl sig om jag har internet eller inte... annars får jag försökta uppdatera via mobilen.



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback