Rodi<3

Vart ut till Rodi idag, blev så glad när han gnäggade i boxen när han såg mig:') pussade han över boxkanten innan jag gick in och kramade han, hjärtat.

Nickade och fixade åt Inri och Rodi, sen borstade jag roddan länge innan jag red ut med Diana och Pjalfi. Han vart lite taggad men sen red vi själva en bit på vägen så han fick lugna ned sig. Den häst man sitter av på stressad eller spänd, är den häst man sitter upp på nästa dag har jag lärt mig:-) märks att han börjar bli gammal nu, men ung i hjärtat eller vad man säger.. Haha..

Träffade hela stall ligan, Pigga och glada:)



» Emma

Intresserad av en välarbetad, snygg, gratis header? Kika här isåfall, just nu står ingen på kö, så det är bara att passa på ;) http://foto.devote.se/blogs/23344288/header-.htm Kram Emma <3

2012-11-24 // 17:21:31

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback