Stallrond och taggar hemfärd!

Titt som tätt, klockan går. Imorse hade vi stallrond, som jag nämnt tidigare. Putsade lilla Y och var hur nervös som helst, när det var min tur var min röst helt darrig men kom dock ihåg allt och gjorde typ allt rätt tror jag:)
 
Första sträckan vi skulle trava pep L.Y som en blandning mellan en åsna och en fågel och skuttade till innan han började trava, trodde jag skulle DÖ av skratt! Vi klarade oss igenom och hjärtat slutade inte bulta fort förrän en kvart efter vi var klara.... obeskrivligt nervös var jag. Skönt att ha det gjort iallafall!
 
Packat & Städar, klockan två tar jag transfern till Österund, därifrån tåget Östersund- sundsvall Sundsvall-Gävle Gävle- Avesta så kommer till Avesta 21.34 sen bilar jag därifrån hooome:)))
Blir inge bättre inlägg än såhär idag, ska ju göra inp. ingenting på tåget.,,
 
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback