<3

Solig dag här på Wången, Victor kom på värsta idén igår- vi åker och paddlar kanot! Hahaha, så vi kör väll på de, åker med Wången bussar ut och åker lite, känns inte så säkert om jag ska vara ärlig.
 
Längtar såå sjukt mycket tills jag kommer hem, få träffa mina hundar å se hur stor kaninen blivit, och dagen efter ska jag ut till stallet. Träffa den som betyder så mycket för mig- R O D I<3 Känns inte så kul att komma ut en dag innan en tävling och rida Roddan för att sedan tävla dagen efter, skulle vilja stanna hur länge som helst. Kommer också kännas lite konstigt att komma hem då jag redan är så van vid att bo här, men saknar min bästa vän och Rodi GRYMT MYCKET, ord kan inte beskriva.
Är så glad att veta att jag kommer se min bästa vän denna månad OCH nästa månad då hon och mina föräldrar kommer upp och firar mig, bästa Nellie<3
 
Har tänkt om massor om att ta med Rodi upp till Wången, om vi har råd så vill jag ha med honom upp första året. Insett att det inte funkar att vara utan varandra såhär länge, det är omöjligt. Rodi still going strong, min hjälte. Skulle vara hur kul som helst att showa på julshowen också, som sagt idag har jag mycket att längta efter och solen är framme. ELIN ÄR GLAD:)


» Linda

Har du nyss börjat på wången eller :)?

Svar: Japp, går första året:)
elin eriksson

2012-09-02 // 09:32:04

Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback