Ännu en dag att glädjas åt-eller??

Blir ett nattinlägg få tiden inte funnits till att blogga. Idag har jag sovit, pluggat och bara vart hemma då det hänt lite saker. På eftermiddagen så red jag brá, eller brasan som hon kallas. Red i ridhuset lite lätt i skritt och tölt, kände vara hur hon var och lärde känna henne lite bättre. En riktigt charmig tjej!

Denna vecka har jag mycket att göra, har hand om brasan nu när Carro åker hem imorgon, samt sól hennes p-häst. Sedan åker även Amanda hem imorgon så har hand om thengill till på måndag, fixar nog han i helgen också så jag fyller ut tiden lite:) så har jag ju lilla Blika också såklart! Blir kul att pyssla med dem små trollen.

Klockan är redan ett på natten, blir det ännu en sömnlös natt? Vi får väl se.. Inte bestämt hur jag sk göra imorgon, men går nog till skolan, vi ska ju rida på em!:)
Fick bli en söt bild på Björk efter ett ridpass i rh med Amanda i måndags.




Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback