B-finaler tomorrow


Rider två B-finaler imorgon, V5&T5.
 
Kände redan när jag började värma upp inför fyrgången att det inte kändes bra, fick hjälp av Lena att få honom lossna och släppa på bettet. Rodi är väldigt trött och bara strös runt så försökte väcka till honom, själva fyrgången är jag jätte nöjd över. Vi fick 5,5 i galoppen av en domare vilket är sjukt bra, skritten och traven satt där den skulle. Kändes mycket bra inne på banan:) 4,63 vart poängen. Haha och så gick hela min kavaj sönder också när jag skulle sitta av, fastnade i sadeln så har haft väldigt mycket tur och väldigt mycket otur idag också!
 
Funderade på om jag skulle stryka mig från tölten, men han piggnade till och då var vi i full rulle igen. Inne på banan gick han på riktigt fint i början, men sen vet jag inte vad som hände och jag gjorde alla fel man kunde göra. Jag drev inte på ordentligt, Rodi blev tung, trött, rollade och vi travade på nått ställe också. Kändes som att jag bara satt och höll honom då han blev helt framåttung, ja inget kombinerades på bra sätt. Det kändes inte bra och det såg inte bra ut heller, tror aldrig jag blivit såhär besviken på mig själv, fatta knappt vad jag höll på med. Aldrig fått så dåliga poäng i en T5:a förut, det är ju den som är min och Rodis Speciallitet. Men det kan ju inte gå som man vill
alla gånger, vi kom till två B-finaler och det är jag stolt över fast det gick som det gick.
 
Nu rycker vi upp oss, laddar inför morgondagen. Har redan bestämt hur jag ska göra, mer om det imorgon. Ha det fint! Bilder kommer när jag orkar ladda upp dem, är så sjukt trött.
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback