Fullspäckad dag, som det ska va!

Känner mig lite off med bilder å sånt, har massa på mobilen men har inte tagit tummen ur röven för att ladda ned dem på datorn. Spar dem tills jag mobilbloggar:) Startade dagen med skolfoto, jätte fin man blev på självporträtten, jag höll på och apgarva hela tiden så jag fick ta tusen bilder medans vissa bara 3, och så störde fotografen sig på att mitt hår inte låg perfekt så efter varje bild gick han dit och fixade mitt hår. Började såklart skratta ännu mer, går inte att vara seriös. Men det blev som det blev, skolfoton blir nästan aldrig bra.
 
Förra veckan var ju ena gruppen ("min grupp") iväg på kostall och ena gruppen stanna kvar på skolan för säkerhetsgenomgångar, koll på traktorn, köra med grästrimmar osv. Tisdag idag vilket betyder att vi skiftar, så idag har jag frysit som satan och gått igenom allt de där för vecka 44 har jag traktorkörning med Isabelle.
 
Sitter och värmer mig inne på rummet nu innan jag ska gå ned och ta in lilla Blikis, laddar en eftermiddag med körning med "dem stora bjässarna". Sen ska jag in till Nälden för att handla, och imorgon ska jag provrida en jätte gullig häst som heter Brá. Känner att jag är riktigt duktig på att lyda doktorn.. Men är också väldigt svårt när man bor på ett ställe där man alltid ställer upp för sina kamrater, hjälper till och vill ha lite jobb:) 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback