ingen rubrik

Här blir bloggen lidande ja, ska fundera lite hur jag ska göra med den. Kan ju vara skönt att skriva av sig lite ibland.
 
Igår var vi, några, iväg för å paddla kanot, haha den knäppaste ideén någonsin! Gick ju bra och inga vällte, var lite osäker först med tanke på att jag delade med Victor, kunde slutat hur som helst. haha.
Avslutade kvällen med att vi gjorde marrängswish(stavning) då vi missade veckans efterätt i W-huset. Den vart dock inte lika god som jag minns den. Haha, jaja och filmen vi såg på somna jag till som vanligt:)
 
Kortfattat om gårdagen. Struntade i frukosten idag, behövde sova ut idag efter att ha gått upp tidigt dem senaste 3 veckorna, så vi kör väll på nudlar till frukost/lunch... Ha det bra, haha;)



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback