make it work.

Fixat tillbaka min gamla design tack å lov, har inte tid eller lust att sitta och hålla på med en ny. Bättre man har tid och gör det snyggt, än att man inte har det och bara slänger ihop något som jag var desperat tvungen att göra innan.
 
Iallafall, i helgen har jag gjort ingenting, sov bort hela dagen igår och hade enbart långtråkigt. Gått ned med Amanda och kickat lite fotboll som jag förövrigt är proffs på just nu så behöver bli bra på något annat nu känner jag. Så tar med gitarren upp sen;)
 
Idag har jag sovit, pratat med min bästa Nellie hur länge som helst och käkat. Så inget intressant med andra ord. Är fint väder så får se vad man kan hitta på idag. Kanske fota några hästar?
Ska börja skriva packningslista också, för på Torsdag far jag- som jämtlänningarna säger;)
 
Får bli en bild i repris xmassor, älskar den här bilden på oss, så glada precis som jag minns det som:')



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback