tungt just nu, bokstavligen

can't belive it, snö NU? Var snöblandning på förmiddagen, blåste så man nästan flög iväg. Skumt väder helt enkelt, snöblandning, sol, blåst, kallt, varmt, regnbåge på samma gång. skumt;)
 
Höll på att somna på lektionerna idag, ont i huvudet och bara en dag att klaga på. Inget speceillt har hänt förutom att jag har fixat min häst, mockat, och lite sånt. Ja justeja, vår biologi/naturkunskaps lärare tyckte att vi skulle ut och studera naturens växter, gräs och mossa var det populäraste så sååå roligt har vi haft idag:)
Nu ska jag städa, sen däckar nog jag! Gör det inte bättre till att jag somna senare än tänkt igår, haha hände lite saker och sen när man väl somnat bankas det och skriks på dörren. Då hade det spökat inne på victors rum så han var jätte rädd och våga inte sova där, hahaha så han sov på Julias golv inatt då jag har jour, stackare haha!!x')
 
Nästa vecka Rodi<3



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback