Beger mig snart...

Ska snart ut till stallet med min lillasyster, plocka ut lite hästar och sen rida. Vi har ju filmat en del nu och jag har satt ihop hela filmen, problemet är ju våran dator så skulle tagit 1128 timmar(!) att ladda ner den på YouTube, jotjena tänke jag och sket i det.. Så får se när dem kommer upp. Känns lite surt att idag är det sista dagen jag får pussa på Rodi innan jag åker upp till Wången igen och kommer inte hem igen förrän sommarlovet, hur ska jag klara mig?
 
Tills dess kör vi en minitävling: Vilken är Rodis bästa gångart? Skritt, trav, tölt eller galopp. Ett pluss om ni har med i vilket tempo också. Den med rätt svar eller närmast rätt, får en länkning på sin blogg innan dagens slut!



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback