Heter man Elin får man allt att funka- swiiish å iväg!

Hej på er! Idag har man skaplig träningsvärk efter att ha sprungit i terräng, idioten och speed på både passbana och ovalbanan i går i 1½ timme, men grymt kul var det! 
 
Har lite bråttom i skrivande stund, ska försöka få ihop allt och har precis fått min första "paus" sen imorse. Red Julle i ridhuset efter middagen, han var väldigt fin men otroligt stel i vänster varv som vanligt. Super stressigt, skulle hinna fixa Gambri också innan jag skulle iväg och handla. Har börjat med LCHF så har köpt en massa "nyttigheter", bra saker. Kände mig sååhäääär vuxen hehe, dock minskade det när jag såg hur mycket min älskade avokado kostade, så det fick jag bannemig låta bli... ni vet man måste tydligen vara ekonomisk också;) Köpte slut på typ alla deras färska ekologiska bär(hallon och typ ett blöåbär paket), lämnade kvar en förpackning till någon stackare och fick dem gratis typ då hon i kassan drog ett ica kort åt mig... tror hon gillar mig mer och mer för varje gång vi från Wången kommer... det gäller att "fråga mycket om deras yrke" hahaha!! Mer behöver jag inte förklara... haha.
 
Direkt när jag kom hem sprang jag upp till rummet, tog tvätten och sprang ner till tvättstugan då jag hade tid klockan 7. Nu sitter jag här, lyssnar på musik, bloggar och ska städa innan tvätten är klar innan jag slänger in till 2 maskiner till... så det är väl tur vi har flera maskiner:)
Får blir lite random bilder på gottiga bääär!
 



Kommentera♡:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback